Štítky

Ze života (24) Zájmy (16) Rozhovory (2)

středa 27. června 2012

Interview with Verry Chatty

Tak jsem pro vás stihla udělat ten rozhovor s Verry Chatty a povím vám, že to byla velká sranda se s ní bavit o různých věcech. Také přese mě vzkazuje jejím čtenářlm něco, ale to se dozvíte. ;-)

Smile Anet: Ahoj! Jak se máš?
Verry Chatty: Dobrý den! :D
                       Toť otázka, ale jak vždy říkám: ,,Fáááájn."
Smile Anet: Jaký byl tvůj první blog?
Verry Chatty: No, :D , moje paměť si vybavuje jeden blog na Lidé.cz a pár dalších na Blog.cz, nesmím vynechat eStranky.cz. Z těchto mi zbyl jen tento a tento.


Smile Anet: A ještě si tvá paměť na něco vzpomíná?
Verry Chatty: Ehm, jo, ale to se netýká mých blogů. :-)
Smile Anet: Tvůj blog je velice hezký a dost často ho naštěvuju.
                     Jaká je tvá inspirace ke psaní tohoto blogu?
Verry Chatty: Moje inspirace jsou ostatní blogy, mé okolí a má hlava.
Smile Anet: A co bys poradila ostatním blogerům
                    začátečníkům nebo trochu pokročilým?
Verry Chatty: Nic, teprve jsem na začátku a nemyslím si, že bych někomu mohla poradit.
                       A kdybych nějaké rady měla, tak si je nechám pro sebe. :D
Smile Anet: Jakou máš největší konkurenci? :-)
Verry Chatty: Všechny, co mají více čtenářů než já a že jich není málo! :D
Smile Anet: :D A je někdo mezi tou konkurencí, koho osobně znáš?
Verry Chatty: Ano. Že jo Kláro? :D
Smile Anet: Chtěla bys více čtenářů než máš teď?
Verry Chatty: A kdo by nechtěl. :D
Smile Anet: Co bys vzkázala svým čtenářům?
Verry Chatty: 1.) Mám vás ráda!
                      2.) Momentálně nemůžu na PC, proto nepřispívám žádné články
                          a ještě k tomu pojedu na tábor (prvních 14 dní prázdnin). :-)
                      3.) Žijte, jak nejlíp umíte!!!
                       Mějte trpělivost a nějakých článků se dočkáte!
Smile Anet: Díky za rozhovor a pá! :D
Verry Chatty: Taky díky. Páčko! :-)


Tak a to je konec rozhovoru. S Verry Chatty jsme se skvěle bavili a hodně jsme se nasmáli. :D Doufám, že se vám tento rozhovor líbil a doufám, že napíšete, abych udělala s někým dalším rozhovor. :-) Mějte se a "Páčko"!!!

4 komentáře:

  1. Milá Anet, všimla jsem si, že kamarádka Very Chatty (Klára) má také také blog, mohla bys s ní udělat také rozhovor? Zdraví Arnoštka :))

    OdpovědětVymazat
  2. jj klidně :) omlouvám se že si musela dlouho čekat na odpověd ale já tu dlouho nebyla :D

    OdpovědětVymazat